Ο ενοχλητικός αριθμός.....6973558316




Εδώ και αρκετό καιρό, εμφανιζόταν στο κινητό μου αναπάντητη κλήση από έναν αριθμό που δεν ήταν καταχωρημένος στον προσωπικό μου κατάλογο.
Στην αρχή υπέθεσα πως πρόκειται για λάθος.


Παρατήρησα, όμως, ότι συχνά χτυπούσε το κινητό μία φορά και σιωπούσε, χωρίς να καταγράψει αριθμό.

Υπέθεσα πάλι πως πρόκειται για λάθος. Αλλά επειδή αυτό συνεχιζόταν, ρώτησα τεχνικό και μου είπε ότι, αν κάποιος καλέσει τον αριθμό μου και το κλείσει πριν ακούσει το σήμα κλήσης, τότε υπάρχει περίπτωση να μην προλάβει το κινητό να καταγράψει τον αριθμό του καλούντος.

Μια από τις προηγούμενες ημέρες είδα δύο απανωτές κλήσεις από τον αριθμό 6973558316. Αποφάσισα να τον καλέσω, κι άκουσα μια ουδέτερη γυναικεία φωνή να λέει: «Έχετε καλέσει την εταιρεία…».

Έκλεισα αμέσως, επειδή σκέφτηκα πως πρόκειται για διαφημιστική κλήση κάποιας εταιρείας που πουλάει «καθαρό νεράκι» ή σε καλεί να αλλάξεις πάροχο κινητής τηλεφωνίας ή τέλος πάντων πουλάει φρέσκο αέρα, ή φύκια κλπ…

Είναι πολύ της μόδας αυτά τα τηλεφωνήματα. Και γίνονται, συνήθως, στις πλέον ακατάλληλες ώρες…

Με ενοχλούν εξαιρετικά παρόμοια τηλεφωνήματα, ιδίως από ανθρώπους που ούτε γνωρίζω πώς υπέκλεψαν τον αριθμό, και αυτό ξεπερνάει ακόμα και τα όρια της απλής ενόχλησης…

Επειδή τους έδωσε κάποιος έναν αριθμό τηλεφώνου, χωρίς να ελέγξουν αν τα στοιχεία είναι αληθή, αρχίζουν να ενοχλούν τον κόσμο…

Σήμερα το πρωί, διαπίστωσα ότι είχα δύο απανωτές αναπάντητες από τον αριθμό 6973558316.
Αποφάσισα να τον καλέσω να δω προς τι τόση επιμονή…

Μετά την πρώτη κλήση, άκουσα τη μαγνητοφωνημένη φωνή να λέει: «Έχετε καλέσει την εταιρεία Mellon Contact Service. Το τμήμα οριστικών καθυστερήσεων πιστωτικών καρτών και δανείων της Εθνικής Τραπέζης».

Κατόπιν, η φωνή κάποιας τηλεφωνήτριας μου είπε:
-Εταιρεία Μέλλον, παρακαλώ…
-Βρήκα μια αναπάντητη στο κινητό μου…
-Μια στιγμή να σας συνδέσω… (άρα γνώριζε…)
-(μια ανδρική φωνή ακούγεται) Νούμερο 8, Ταδόπουλος (μασημένα, ώστε να μη θυμάμαι το όνομα), παρακαλώ, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
-Βρήκα μια αναπάντητη στο κινητό μου…
-Μου λέτε, παρακαλώ, τον αριθμό; (…) Μάλιστα, κύριε Ταδίδη (εδώ δεν χρειάζεται να αναφέρω το όνομα, το οποίο και έχω καταγράψει)…
-Δεν λέγομαι έτσι, πρόκειται για λάθος.
-Σας ζητώ συγγνώμη…

Εδώ έκανα το λάθος και το έκλεισα, νομίζοντας πως είχαμε εξηγηθεί.

Σε λίγα κιόλας λεπτά, τσουπ, και νέα αναπάντητη από τον γνωστό αριθμό.

Η ίδια διαδικασία. Μόνο διαφορετική φωνή και άλλο νούμερο. Εξήγησα περί τίνος πρόκειται και με διαβεβαίωσαν ότι θα σβήσουν τον αριθμό από τον κατάλογό τους.

Αμ δε! Σε λίγη ώρα, τσουπ και άλλη μία αναπάντητη…

Πήρα πάλι το 6973558316, άκουσα τον πρόλογο, και ζήτησα από την τηλεφωνήτρια -όχι με κόσμιο ύφος και λόγια- να με συνδέσει «με έναν υπεύθυνο, τον διευθυντή, τον πρόεδρο τέλος πάντων»…

Μια ευγενική γυναικεία φωνή μού απάντησε έπειτα από λίγο.

Της είπα ονοματεπώνυμο, επάγγελμα και πρόσθεσα -σε έντονο ύφος- ότι, αν δεν με ξεχάσουν, θα έχουν να κάνουν με τον δικηγόρο μου και με δημοσιεύματα σε όλο τον Τύπο.

Μου ζήτησε τον αριθμό του τηλεφώνου μου και είπε πως είδε ότι πραγματικά δεν συμφωνούσε το όνομα «Ταδίδης» με το δικό μου. Με διαβεβαίωσε ότι θα σταματήσουν να με ενοχλούν. Να το πιστέψω;
Ίδωμεν.

Υ.Γ.: Προσπαθώντας να καταλάβω το «γιατί αναπάντητες;», έδωσα αυτές τις εξηγήσεις:

(α) ή επειδή, όταν λένε τι ακριβώς σημαίνει το τηλεφώνημά τους, ακούνε χειρότερα από εκείνα που τους έψαλα εγώ

(β) προτιμούν να τους καλέσουν -προς τούτο ο αριθμός κινητού- για να μη χρεώνεται η εταιρεία, ή

(γ) ίσως οι νεαροί επιφορτισμένοι υπάλληλοι της εταιρείας-ρουφιάνου της τράπεζας δείχνουν μεγάλο ζήλο επειδή έτσι καταγράφονται πολλά τηλεφωνήματα.

Τείνω να διαλέξω τη δεύτερη…

Δεν φταίνε τα παιδιά που βρήκαν αυτή τη ρουφιανοδουλειά στην εποχή της ανεργίας. Αλλά θα πρέπει να έχουν ακούσει τα εξ αμάξης από τους σύγχρονους… καραγωγείς.

Τι άλλο θα πάθουμε μετά τα θαλασσοδάνεια που τόσο διαφήμιζαν τον παλιό καλό καιρό, π.Κ. (προ Κρίσης), οι τραπεζίτες και τώρα, όχι μόνο δεν μπορούν να τα μαζέψουν, αλλά κάνουν ψυχολογικό πόλεμο στους δανειολήπτες και, φυσικά, πληρώνουμε όλοι μας την ανακεφαλαιοποίησή τους. Ελέω τρόικας Εσ. και Εξ., για να θυμηθούμε άλλες εποχές.
Kώστας Μπετινάκης.

Πηγή: http://www.zoomblog.org/2013/04/6973558316.html#ixzz2QQK9hcvQ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια