Όταν κάνετε συναλλαγή με κάρτα και δεν σαν την "πάρει", κάντε τον παρακάτω έλεγχο για να μην κλαίτε τσάμπα τα λεφτά σας






Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός

Μετά από ποστ στο προφιλ μου στο φατσοβιβλίο διαπίστωσα ότι εκτός από το συγγενικό μου περιβάλλον και άλλοι φίλοι τις τελευταίες ημέρες έχουν πέσει θύματα της υπερφόρτωσης του δικτύου των τραπεζών.

Αν και όσοι μου το ανέφεραν είναι από συγκεκριμένη τράπεζα, τυγχάνει συγγενικό μου πρόσωπο να την έχει πατήσει με άλλη, οπότε δεν θα κάνει συγκεκριμένη αναφορά σε τραπεζικό ίδρυμα.

Όταν κάνετε τις αγορές σας με κάρτες, μέσω POS και την χρέωση δεν την "πάρει" με την πρώτη ή δεν την πάρει καθόλου (οπότε πληρώσατε με μετρητά), τότε όσοι έχετε ebanking μόλις πάτε σπίτι κάντε έλεγχο στις κινήσεις (καρτέλα δεσμεύσεις) και δείτε αν τυχόν σας έχουν κάνει την χρέωση κανονικά.


Το ίδιο συμβαίνει και οταν τελειώνει το χαρτί του POS η συναλλαγή εχει εκτελεστεί κανονικά απλα και να το αντικαταστήσει δεν βγάζει εκ νέου χαρτί.

Στην περίπτωση αυτή πρέπει να κάνετε υπομονή 2 μέρες μέχρι η "δέσμευση" να γίνει "χρεώση" και τότε με την απόδειξη ότι πληρώσατε μετρητά και την αναλυτική εκτύπωση χρεώσεων από το ebanking πάτε στην υποδοχή του σουπερ μάρκετ και μετά από 10 λεπτά ελέγχου του λογιστηρίου σας κάνουν κανονικά την επιστροφή των μετρητών σας.

Δεν χρειάζονται φωνές και ξεμαλιάσματα, τα καταστήματα είναι ενήμερα από τα λογιστήρια τους ότι όντως γίνονται τέτοια λάθη, τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί οφείλονται στο ότι τα συστήματα των τραπεζών δεν καταφέρνουν να ανταπεξέλθουν στην ραγδαία αύξηση των κινήσεων μέσω καρτών.

Το θέμα το παρακολουθώ από κοντά και θα σας ενημερώσω για τυχόν εξελίξεις.





e-koutsobola

Το διαβάσαμε από το: Όταν κάνετε συναλλαγή με κάρτα και δεν σαν την "πάρει", κάντε τον παρακάτω έλεγχο για να μην κλαίτε τσάμπα τα λεφτά σας http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/02/blog-post_856.html#ixzz4XphQWuTa

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια