Όλη η αλήθεια για τον παιδικό καρκίνο μέσα από μια συνταρακτική φωτογραφία που είναι καλό να δείτε ...






Ο καρκίνος είναι σκληρός και δεν κάνει διακρίσεις αφού δυστυχώς «χτυπάει» και μικρά παιδιά. Μια μαμά θέλησε να δείξει μέσω μιας φωτογραφίας που ανέβασε στο Facebook το πραγματικό, «ωμό» πρόσωπο του παιδικού καρκίνου που απειλεί τόσες αθώες ψυχές. Τη φωτογραφία συνοδεύει ένα κείμενο που περιγράφει πώς πραγματικά είναι να βλέπεις το παιδί σου να «μαραζώνει» αντί να παίζει και να σκέφτεται τον θάνατο αντί για το μέλλον του. Διαβάστε όσα έχει να μας πει…


«Για όσους πολεμούν τον καρκίνο ή κάνουν χημειοθεραπείες. Για όσους περνούν αυτήν την τρομερή ασθένεια. Θα είναι πάρα πολύ σκληρή και πάρα πολύ γρήγορη. Τη φωτογραφία που ανέβασα την τράβηξα το πρωί και πριν πείτε “Γιατί να κάνει κάτι τέτοιο; Είναι αναξιοπρεπές!”, πρώτον: δεν δείχνει κάτι παραπάνω απ’ όσα δείχνουν οι κολυμβητές και δεύτερον, η ζωή δεν είναι πάντα σωστή και όμορφη, είναι αληθινή. Η ζωή δεν είναι όμορφη και ο καρκίνος καταστρέφει τους ανθρώπους.

Αυτό το στιγμιότυπο το τράβηξα αφού πήγα τον γιο μου, Drake, στο μπάνιο. Ναι, πρέπει να φοράει πάνα-βρακάκι γιατί στο 75% των περιπτώσεων δεν μπορεί να ελέγχει πότε πρέπει να πάει τουαλέτα. Έχει μείνει πετσί και κόκαλο και πρέπει να τον ικετέψω να φάει ένα πράσινο φασόλι για βράδυ ή να πιει ένα ποτήρι νερό μέσα στη μέρα. Έτσι είναι να έχεις τον γιο σου να κοιμάται δίπλα σου τη νύχτα γιατί φοβάται μήπως συμβεί κάτι και είναι μόνος του, και μ’ αυτό εννοώ ότι φοβάται μήπως πεθάνει.

Έτσι είναι να μιλάς με τον δεκάχρονο γιο σου μέσα στη νύχτα, να σε ρωτάει αν θα πάει στον παράδεισο και αν θα καταφέρει να συναντήσει εκεί τον μπαμπά του για να του μιλήσει και να παίξει μαζί του. Έτσι είναι να μην μπορεί να σηκωθεί απ’ το κρεβάτι για να πάει μια βόλτα και να πρέπει να μεταφερθεί με αναπηρική καρέκλα. Έτσι είναι να τον παίρνει ο ύπνος ενώ κάποιος του μιλάει γιατί είναι εξαντλημένος. Έτσι είναι να κάνει εμετό αμέσως μετά την αγωγή του, αλλά να μην έχει τι να "βγάλει" γιατί το μόνο που έφαγε είναι μια κουταλιά γιαούρτι που του έδωσα μαζί με τα χάπια του. Έτσι είναι όταν πρέπει να πάρεις 44 χάπια χημειοθεραπείας μέσα σε 24 ώρες.

Έτσι είναι όταν μου λέει “Μαμά, δεν θα τα καταφέρω!”. Έτσι είναι όταν δεν θέλει να τον ακουμπήσουν γιατί πονάει πάρα πολύ και πρέπει να παίρνει μορφίνη για να “βγάλει” κι αυτή τη μέρα. Έτσι είναι όταν μου λέει ότι είναι φοβισμένος και πιστεύει ότι δεν θα προλάβει τα ενδέκατα γενέθλιά του. Έτσι είναι όταν του λέω ότι θα συνεχίσω να πολεμάω για εκείνον όταν εκείνος δεν μπορεί. Έτσι είμαστε εκείνος κι εγώ, έτσι είναι ο κόσμος μας.





*Φωτογραφία: boredpanda.com

‘Ετσι είναι, ο Drake, είναι όλος μου ο κόσμος. Από την πρώτη στιγμή που έμαθα ότι είμαι έγκυος, εκείνος είναι ο λόγος για να ζω. Είναι το χαμόγελό μου, η αγάπη μου, κάθε χτύπος της καρδιάς μου. Είναι τα δάκρυά μου, ο πονοκέφαλός μου, οι σκέψεις μου. Είναι όλη μου η ζωή.»





Πηγή: popsugar.com, mama365.gr

Το διαβάσαμε από το: Όλη η αλήθεια για τον παιδικό καρκίνο μέσα από μια συνταρακτική φωτογραφία που είναι καλό να δείτε ... http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/02/blog-post_8242.html#ixzz4ZccLbwTY

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια