Στον λογαριασμό της ΔΕΗ που μου ήρθε ,οι προσαυξήσεις υπερβαίνουν την τιμή της κατανάλωσης ρεύματος .





Στον λογαριασμό της ΔΕΗ που μου ήρθε ,οι προσαυξήσεις υπερβαίνουν την τιμή της κατανάλωσης ρεύματος .

Πολύ δικό μου άτομο στο ταμείο του οποίου πληρώνουν αυτούς τους λογαριασμούς ,μου είπε πως ΚΑΝΕΝΑΣ Ελληνοποιημένος αλλοδαπός δεν πληρώνει τις προσαυξήσεις παρά μόνο το ρεύμα ,αυτοί απαλάσσονται ,όπως επίσης και κανένας αλλοδαπός που μένει στην Ελλάδα με πράσινη κάρτα .
Οπως καταλαβαίνετε ......Δεν πρόκειται να πάρουμε ανάσα ποτέ ....και με τις επερχόμενες Ελληνοποιήσεις ,θα μας μαζεύουν τα φορτηγά του Δήμου γιατί κάρα πλέον δεν υπάρχουν ....




Ε.Σουραβλά

Το διαβάσαμε από το: Στον λογαριασμό της ΔΕΗ που μου ήρθε ,οι προσαυξήσεις υπερβαίνουν την τιμή της κατανάλωσης ρεύματος . http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/02/blog-post_303.html#ixzz4YMulxnxU

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια