450.000€ πήρε ο υφυπουργός Πετρόπουλος που κόβει τώρα τις συντάξεις στα 392€





Ποιος είναι ο υφυπουργός Πετρόπουλος που σφαγιάζει τώρα τις συντάξεις. Είχε υπογράψει σύμβαση 450.000€ με την Τράπεζα Αττικής. Θέλει …1.000 χρόνια για τόσα λεφτά ένας συνταξιούχος!

Το κείμενο αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα thepaper.gr στις 15 Οκτωβρίου, και κοινοποιείται μετά από τον δημοσιογράφο Γιάννη Σιδέρη στο facebook, με τον ακόλουθο συνοδευτικό σχολιασμο: Τιμημένη εργατιά…

Ακολουθεί το ρεπορτάζ

Το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς φαίνεται, πως όσο περνάει ο καιρός εξαϋλώνεται και μετατρέπεται μέσα από συμβάσεις και αδήλωτα ποσά, σε ευκαιρία ορισμένων για ευκαιριακό πλουτισμό και χτίσιμο καριέρας.
Ο νέος υφυπουργός Κοινωνικών Ασφαλίσεων Αναστάσιος Πετρόπουλος δήλωσε στη Βουλή ότι η κατώτατη σύνταξη μειώνεται στα 392 για όσους ασφαλίζονται για πρώτη φορά μετά το 2011 αλλά παραμένει στα 480 ευρώ για όσους έχουν ενταχθεί στο σύστημα πριν τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
Σύμφωνα με το press-gr ο κ. Πετρόπουλος θέλησε να παρουσιάσει και ως …επιτυχία αυτή την εξαθλίωση, ακόμη και τη διατήρηση αυτών των 480 ευρώ, ενώ προσπάθησε τεχνηέντως να επιρρίψει ευθύνες για το θέμα της κατώτατης σύνταξης με αιχμές κατά του προκατόχου του Παύλου Χαϊκάλη. «Η εγκύκλιος Χαϊκάλη έχει λάθος» είπε διαβεβαιώνοντας, ότι δεν υπάρχει καμία μείωση κατώτατης σύνταξης για όσους ασφαλίστηκαν προ του 2011.
Ποιος είναι όμως ο κ. Πετρόπουλος;
Πριν από μερικούς μήνες, την άνοιξη του 2015, το αριστερό περιοδικό UNFOLLOW, αποκάλυψε ότι ως εργατολόγος ο Αναστάσιος Πετρόπουλος συνήψε συμβόλαιο με αποδοχές ύψους 450.000 ευρώ με τη Διοίκηση της Τράπεζας Αττικής, για τον «εκσυγχρονισμό κρίσιμων ζητημάτων στον Κανονισμό Εργασίας και Επιχειρησιακές Συλλογικές Συμβάσεις», την ίδια στιγμή που ήταν νομικός σύμβουλος και των εργαζομένων της Τράπεζας!
Δηλαδή ο κ. Πετρόπουλος εν αγνοία των εργαζομένων της Τράπεζας, αποφάσισε να προσφέρει παράλληλα τις νομικές του υπηρεσίες και στον εργοδότη τους κατά τρόπο ασυμβίβαστο.
Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ο κ. Πετρόπουλος αυτές τις ημέρες είχε τοποθετηθεί από την κυβέρνηση στη θέση του Διοικητή του ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ) και η τοποθέτησή του εγκρίθηκε από την Επιτροπή Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης της Βουλής.
Ο κ. Πετρόπουλος είναι μέλος της κομματικής οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ, συνδικαλιστής του ΣΥΡΙΖΑ στον ΔΣΑ και το συμβόλαιο υπογράφτηκε στις 2 Ιανουαρίου 2015 (λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, όταν ακόμη ήταν στην κυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ!!!) και την Τράπεζα εκπροσωπούσε ο διευθύνων σύμβουλός της Γκίκας Μάναλης, ο οποίος πάντως μετά τις εκλογές δεν κατάφερε να διατηρήσει την ίδια θέση στην Τράπεζα.
Το περίεργο επίσης ήταν, κατά την αποκάλυψη του περιοδικού, ότι ανάμεσα στα αντικείμενα που με τις εύσχημες διατυπώσεις που ανέλαβε, ήταν και η συρρίκνωση των μισθών των εργαζομένων, η εντατικοποίηση της εργασίας και οι απολύσεις – κι ας ήταν νομικός σύμβουλος και των εργαζομένων!
Ο ίδιος είχε δηλώσει ότι σταμάτησε τη συνεργασία του με την Διοίκηση της Τράπεζας (στο εσωτερικό της οποίας μεσολάβησαν μεταβολές…) δύο μήνες μετά τη σύναψη του συμβολαίου, γιατί διαπίστωσε «μεταβολή της γραμμής της».
Κατά σύμπτωση πάντως την περίοδο αυτή -και με τον ΣΥΡΙΖΑ πια στην κυβέρνηση- είχε γίνει γνωστό ότι προορίζεται για διοικητής του ΟΑΕΕ. Επίσης ο κ. Πετρόπουλος δέχτηκε ότι δεν ολοκλήρωσε το έργο του η Τράπεζα, πίστωσε τον λογαριασμό του με 103.000 ευρώ, ενώ από το 2014 είχε πάρει άλλα 50.000 ευρώ η εταιρεία του, για να συντάξει το νέο «Κανονισμό Εργασίας της Τράπεζας«.
Απαντώντας στο περιοδικό ο ίδιος έδωσε έμφαση «στο γεγονός ότι η λογιστική εγγραφή ποσού 103.000€ σε λογαριασμό της εταιρίας μου, μετά λίγες ημέρες διεγράφη, αφού έλυσα την σύμβαση ως αυτή να μην είχε ποτέ υπάρξει«.
Βέβαια, υπάρχουν πολλά ασαφή σημεία ως προς αυτή τη λογιστική εγγραφή και πώς ακριβώς έγινε αυτό το θέμα με τα 103.000 ευρώ, τα οποία σημεία η διοίκηση της Τράπεζας Αττικής υπό τους κ. Γαμβρίλη και Αντωνόπουλο δεν έχει μέχρι τώρα αποσαφηνίσει.
Όμως δεν είναι και πάλι αυτό το μείζον σημείο αυτής της …ξεχασμένης υπόθεσης. Άλλωστε ως σωστός επαγγελματίας ο κ. Πετρόπουλος σωστά έπραξε για τις υπηρεσίες του. Ποιος άλλος δικηγόρος δεν θα ήθελε κάτι ανάλογο;;
Το μείζον είναι το ηθικοπολιτικό στοιχείο που παρατηρείται όταν ένας υφυπουργός έρχεται να σφαγιάσει τις συντάξεις στα 392 και στα 480 ευρώ ενώ πριν από μερικούς μήνες ο ίδιος έχει υπογράψει σύμβαση 450.000 ευρώ, άσχετα από το αν και γιατί δεν εκτελέστηκε. Πόσο εύκολο είναι να καταλάβει τον συνταξιούχο που χρειάζεται …1000 χρόνια (ναι!) για να συγκεντρώσει ένα τέτοιο ποσόν;
Κατά τα λοιπά ο κ. Πετρόπουλος φαίνεται ότι ανήκει στους ανερχόμενους πολιτικούς άνδρες της σημερινής κυβέρνησης, όπως και ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης που κι αυτός, περιέργως πως, συνδέεται με την Τράπεζα Αττικής την οποία μάλλον θα συναντάμε αρκετά συχνά μπροστά μας από εδώ και πέρα.

Πηγή: www.press-gr.com


Πηγή:www.dimokratiki.gr
Εφικτός και οικονομικά βιώσιμος ο αγωγός φυσικού αερίου East Med μέσω Ελλάδας TOPICS:agvg;owEast MedαγωγόςΑίγυπτοςΕλλάδαΙσραήλφυσικό αέριο Ο αγωγός East Med θα αλλάξει τα ενεργειακά δεδομένα στη Μεσόγειο. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΥΔΗΣΟ αγωγός East Med θα αλλάξει τα ενεργειακά δεδομένα στη Μεσόγειο. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΞΟΥΔΗΣ February 12, 2017 1.2K SHARES Share to Facebook FacebookShare to Twitter TwitterShare to Google+ Google+Share to LinkedIn LinkedIn Ο αγωγός East Med που σχεδιάζεται να μεταφέρει φυσικό αέριο από τα κοιτάσματα του Ισραήλ και της Αιγύπτου στην Ευρώπη μέσω Ελλάδας είναι τεχνικά εφικτός και οικονομικά βιώσιμος, καθώς το κόστος μεταφοράς είναι συγκρίσιμο σε σχέση με τις εναλλακτικές επιλογές διοχέτευσης του αερίου προς τις αγορές της Δύσης. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τις μελέτες των οίκων IHS, Intec SEA και C&M Engineering για τον αγωγό, που παρουσιάζει το ΑΠΕ, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό της IGI Poseidon, (θυγατρικής εταιρίας της ΔΕΠΑ και της ιταλικής Edison η οποία προωθεί το έργο). Παράλληλα «τρέχουν» οι εξελίξεις για τον αγωγό σε πολιτικό επίπεδο καθώς τον Απρίλιο προγραμματίζεται τετραμερής υπουργική συνάντηση στο Ισραήλ στην οποία πρόκειται να συμμετάσχει ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης και οι ομόλογοί του από την Κύπρο, το Ισραήλ και την Ιταλία προκειμένου να εξετασθούν οι εξελίξεις και να δρομολογηθούν τα επόμενα βήματα για τον αγωγό. Ήδη σε ανάλογη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο στη Ρώμη είχε αποφασιστεί η σύσταση ομάδας εργασίας για την παρακολούθηση της προόδου του έργου. karyoths01-east-med-pipeline Η τεχνική και οικονομική βιωσιμότητα του αγωγού αμφισβητήθηκε από ορισμένους ομιλητές στο συνέδριο «Athens Energy Forum» που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα. Στο ίδιο συνέδριο ο πρώην υπουργός Ενέργειας Γιάννης Μανιάτης τόνισε ότι τα κοιτάσματα της Ανατολικής Μεσογείου μπορούν να βελτιώσουν την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης και να αναδείξουν την Ελλάδα σε ενεργειακή γέφυρα για νέες πηγές τροφοδοσίας ενώ σημείωσε ακόμη ότι το σχέδιο για τον East Med θα περιορίσει την υπερβολική εξάρτηση της Ευρώπης από την Τουρκία και είναι εφικτό. Το ίδιο συμπέρασμα προκύπτει από τη μελέτη «Competitive Assesment oh Supply Options for Eastern Mediterranean Gas» σύμφωνα με την οποία το κόστος για τη μεταφορά φυσικού αερίου μέσω του αγωγού East Med κυμαίνεται από 2,81 έως 3,5 δολάρια ανά εκατομμύριο Btu. Αντίστοιχα το κόστος για τις εναλλακτικές επιλογές που εξετάστηκαν είναι 0,97 δολ. για την μεταφορά του αερίου με αγωγό μέσω Τουρκίας και 3,65 έως 4,5 δολ. για την διοχέτευσή του σε υγροποιημένη μορφή μέσω Αιγύπτου. Στα συμπεράσματα τονίζεται ακόμη ότι οι λύσεις της Αιγύπτου και της Τουρκίας εμπεριέχουν πολιτικό ρίσκο και ότι η δεύτερη επιλογή προϋποθέτει πιθανότατα την επίλυση του Κυπριακού ενώ σε αντιδιαστολή ο αγωγός East Med είναι η μόνη επιλογή που δεν εξαρτάται από τρίτες (μη Κοινοτικές) χώρες. Το βασικό ρίσκο που συνδέεται με τον East Med είναι κατά την ίδια μελέτη το τεχνικό, ενώ το τελικό συμπέρασμα είναι αφενός ότι καμία επιλογή δεν ξεχωρίζει αλλά και καμία δεν αποκλείεται και αφετέρου ότι είναι σκόπιμο να διερευνηθούν περισσότερες από μία εναλλακτικές επιλογές. Σε ό,τι αφορά τα τεχνοοικονομικά χαρακτηριστικά του έργου, η αντίστοιχη μελέτη (East Med Feasibility Study» προσδιορίζει την χάραξη του αγωγού από το «οικόπεδο 12» στην Κυπριακή ΑΟΖ μέχρι τις ακτές της Ιταλίας με ενδιάμεσους σταθμούς την Κύπρο (περιοχή Βασιλικού), την Κρήτη (Αθερινόλακκος, δίπλα στην υφιστάμενη μονάδα ηλεκτροπαραγωγής της ΔΕΗ), τη ΝΑ Πελοπόννησο (Αγ. Φωκάς) απ’ όπου θα ξεκινά το χερσαίο τμήμα του αγωγού το οποίο θα καταλήγει στη Θεσπρωτία με ενδιάμεσους σταθμού την περιοχή Λακκόπετρα (Αχαία) και Γαλατάς (Αιτωλοακαρνανία). Το συνολικό μήκος του αγωγού από την Κύπρο έως τις ακτές της Δυτικής Ελλάδας είναι 1635 χιλιόμετρα ενώ το μέγιστο βάθος από το οποίο θα διέρχεται ο αγωγός είναι 3000 μέτρα, στη θαλάσσια περιοχή ανατολικά της Κρήτης. Ως προς την μεταφορική ικανότητα, εξετάζονται διαφορετικά σενάρια από 10 έως 16 δις. κυβικά μέτρα ετησίως, και η βασική παράμετρος διαφοροποίησης, όπως επισημαίνεται στη μελέτη, συνδέεται με την πιθανή ανακάλυψη κοιτασμάτων στη θαλάσσια περιοχή νότια της Κρήτης τα οποία θα διοχετευθούν μέσω του ίδιου αγωγού προς την Ευρώπη. Το ύψος της επένδυσης, εκτιμάται από 5,22 έως 5,94 δις. ευρώ ανάλογα με την μεταφορική ικανότητα που θα επιλεγεί. Σημειώνεται ότι οι μελέτες παρουσιάστηκαν σε κλειστή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Αθήνα, με συμμετοχή εκπροσώπων των τεσσάρων χωρών και των εμπλεκόμενων εταιριών. 12/02/2017 09:00 Κ. Βουτσαδάκης, ΑΠΕ-ΜΠΕ, Αθήνα

Πηγή: Εφικτός και οικονομικά βιώσιμος ο αγωγός φυσικού αερίου East Med μέσω Ελλάδας http://mignatiou.com/2017/02/efiktos-ke-ikonomika-viosimos-o-agogos-fisikou-aeriou-east-med-meso-elladas/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια