Μας δουλεύουν κανονικά! Οι μετανάστες όπου τους συμφέρει βλέπουν και απεχθάνονται τον σταυρό!



ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ FRIK

Λοιπόν! Έχουμε και λέμε!
Οι μετανάστες λόγο της θρησκείας τους απεχθάνονται τον σταυρό….

Δεν περνούν τα δέματα του ερυθρού σταυρού λόγο του σταυρού…
Ο Ιερώνυμος πήγε σε αυτούς χωρίς σταυρό και κάποιοι χριστιανοί στην σύρια χάσαμε ακόμα και το κεφάλι τους γιατί δεν έβγαζαν τον σταυρό από τον λεμέ τους!
Και δέχομαι το ότι η θρησκεία τους απεχθάνεται τον σταυρό!
Αυτοί οι μετανάστες πως λοιπόν δέχονται να τους σώσει ο Έλληνας διασώστης ή λιμενικός που φέρει στην στολή του τον σταυρό?
Έρχονται σε μια χώρα που παντού δεσπόζει ο σταυρός!
Ακόμα και στα ταξιδιωτικά έγγραφα τους έχει τον ελληνικό σταυρό!
Όταν ο Ιερώνυμος πήγε στους μετανάστες ήταν εκεί και η αστυνομία που φέρει σταυρό στην στολή!
Οπότε οι μετανάστες όπου τους συμφέρει βλέπουν τον σταυρό και όπου δεν τους συμφέρει δεν τον βλέπουν ε?
Τον βλέπουν μονό στο φαγητό?
Γιατί δεν σκίζουν το όποιο ελληνικό έγγραφο τους δίνουμε για να περάσουν τα σύνορα στην ιδωμένη? Αφού φέρει τον ελληνικό σταυρό πάνω!


Κοιμούνται μέσα σε εκκλησιές που πάνω σε αυτές υπάρχει σταυρός!
Θέλω κάποιος να μου πει τελικά οι μετανάστες που δεν δέχονται τον σταυρό στο φαγητό και στα δέματα έχουν έγγραφα ελληνικά που θα περάσουν τα σύνορα προς την Ευρώπη?
Κύριοι… αν θέλει κάποιος να ζήσει θα φάει ότι του δίνουν και όχι θα τα πετά στους κάδους των αχρήστων!
Ακόμα θέλω να μου απαντήσει κάποιος που βρίσκουν τα χρήματα και ποιος τους τα δίνει για να έχουν ώστε να κάνουν αυτό το ταξίδι.. και μην μου πείτε ότι πούλησαν τις περιούσιες τους διότι όπως λέτε υπάρχει πόλεμος στις χώρες τους και είναι κατατρεγμένοι… που και πως πούλησαν τα σπίτια τους… και πόσο κοστίζει στην πατρίδα τους ένα σπίτι.. όταν μια οικογένεια έχει τουλάχιστον δυο παιδιά! (μητέρα πατέρας και παιδιά = σύνολο 4 άτομα το λιγότερο – ανά κεφάλι ελεούν 1000 ευρώ ο καθένας το λιγότερο – που τα βρήκαν?) και βεβαία να τους βοηθήσουμε… και βεβαία να πάνε στην ευχή του Αλλάχ! Θα μου απαντήσει κάποιος σε όλα αυτά?

Άλλωστε χειμώνες στην Αθήνα είμαι εγώ που μάζεμα κουβέρτες και έδινα στους αστέγους όλων των εθνικοτήτων εκείνα τα κρύα βράδια!
Μέσα από το ραδιόφωνο και εκπομπές μου παροτρύνω τον κόσμο να βάζει τρόφιμα στα καλαθιά των σουπερ μάρκετ που είναι για τους αστέγους και όχι μονό τα Χριστούγεννα και το Πάσχα!

Απαντήστε μου σας παρακαλώ στα παραπάνω γιατί θα τρελαθώ!

Μήπως όσοι δεν δέχονται τον σταυρό θα δεχτούν άνετα να πάρουν κάποια (όπλα) και να κάνουν αυτό που τους διατάζει ο (ΑΛΑΧ)?
Και αν το κάνουν αυτό ποιος θα προστατέψει έμενα και την οικογένεια μου?

Ζητώ απαντήσεις από όλους! Σας παρακαλώ δηλαδή!

oparlapipas

Το διαβάσαμε από το: Μας δουλεύουν κανονικά! Οι μετανάστες όπου τους συμφέρει βλέπουν και απεχθάνονται τον σταυρό! http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2016/03/blog-post_9546.html#ixzz43GsoTAR4

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια