Τζωρτζ Σόρος: «Είμαι ο Θεός, εγώ δημιούργησα τα πάντα, εγώ ελέγχω την Αμερική»












Ο οπαδός της παγκοσμιοποίησης Τζωρτζ Σόρος πρόσφατα παίρνει πολλή προσοχή.

Σε μια συνέντευξη με τη βρετανική Independent, παραδέχτηκε ότι αισθάνθηκε σαν «κάποιου είδους θεού.» Τώρα, στα ογδόντα του, τον ανησυχεί λιγότερο το να συγκρατεί την ανάγκη του για έλεγχο, λέγοντας αντ’ αυτού ότι «άρχισε να την αφήνει έξω.» Έχει σίγουρα κάνει πολλές ιδέες του πράξη. Ο Σόρος υποστηρίζει πολλούς φιλελεύθερους και προοδευτικούς σκοπούς και δεν φοβάται να μιλήσει για αυτούς.


«Για να είμαι ειλικρινής, είχα ισχυρές θεϊκές φαντασιώσεις από τα παιδικά μου χρόνια, τις οποίες αισθανόμουν ότι έπρεπε να ελέγξω, γιατί διαφορετικά θα είχα πρόβλημα.»



Οι εκκλήσεις του για δημοκρατία και συμμετοχή στην κοινωνία έχουν αποτελέσει αντικείμενο κριτικής, επειδή περιλαμβάνουν συγκεκριμένα τους έγχρωμους ανθρώπους, τους μετανάστες, τους πρόσφυγες και τους μουσουλμάνους.






apocalypsejohn

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια